Sääntömääräinen kevätkokous 2024

Tervetuloa kevätkokoukseen, jossa käsitellään yhdistyksen sääntömääräiset asiat.

Huom! Ilmoittautuminen on päättynyt perjantaina 5.4.

HUOM. Ilmoittautuminen on sitova, joten tulethan paikalle, mikäli olet ilmoittautunut eikä sinulla ole painavaa syytä perua tuloasi. Näin säästät yhdistyksemme varoja ja ehkäiset ruokahävikkiä. Yhdistys maksaa ravintolalle jokaisesta ilmoittamastaan ruokailijasta saapui hän paikalle tai ei.

Lisätietoja: jaakko.raiden@suomenlinna.fi / p. 0295 338 375 tai 0401291678

MENU (laktoositon, gluteeniton)

Vltavan pintasavustamaa lohta, valkosipuli-perunagratiinia, kermaista salvia-tattikastiketta ja paahdettua punajuurta.

Buffet tarjoillaan vihersalaatin, salaatinkastikkeen sekä leivän ja levitteen kera.

Kasvisvaihtoehto, joka tarjoillaan lautasannoksena (sis. salaatin buffasta):

Vltavan kasvispihvi, Tattikastiketta ja kasvis-perunapaistosta (laktoositon, gluteeniton)

Jälkiruoka:

Tšekkiläistä hunajakinuskikakkua, vaniljajäätelöä, tuoreita marjoja ja kinuskikastiketta.

Kahvi/tee